Gó kväll!

Idag va vi som sagt vid Trintorp och badade.
Bytte om lite snabbt och gick och mötte Moa.
Vi skulle egentligen gå och möta Amanda på donken men hon hade hittat några andra så jag och Moa tog en chillkväll bara hon och jag :)

Gick och köpte en chipspåse och satte oss på rockängen och slappade i solen/skuggan.

Sen gick vi till Skateparken, usch känner mig som en som "hänger" där.
Men det är faktiskt grymt roligt där och man får alltid skratta mycket :)

Idag kom det till exempel en jätterolig alkolist och han hade druckit lite mycket så han ställde sig och pekade ut att jag och en kille va en par samma sak hände med Moa och en kille.

Sen snackade han massa skit att han hade velat vara ung nu osv..

Det roliga är ju att alla skrattar med varandra.

Sen stack alla roliga och då gick jag och Moa också.

Så jag har precis ätit, lite sent men jag orkade inte gå hem och äta haha :)

Haha juste, när jag och Moa kom dit till skateparken så va det 3 killar där.
Så satt vi och försökte lista ut hur gamla dom va..

Sen sa jag men har ena killen en bikini på sig? :O
Asså hon/han hade en bikiniöverdel på sen men ändå ett kill linne.

Skit skumt så jag och Moa satt och roade oss med det, dock fick vi aldrig fram ett slutresultat på om det va en kille eller tjej :)

Aja, nu ska jag lägga mig och vila lite och lyssna på musik.
Har nog druckit lite för lite idag så har ganska ont i huvudet :/



Shiiieeet ignorera mina ögon pleeease :D