Gó kväll!

Idag blir det en kväll med pappa.
Simon och Victor sover hos kompisar.
Så nu sitter vi och snackar lite och ska snart kolla på första Scream filmen.

Idag har jag vart med pappa och kollat lite på tennis.
Sen följde jag med Mamma, Andreas och Evelina och köpte ett piano :)
Gud vad jag kommer spela ;)

Nä, nu ska jag kolla på filmen!

#1 - Hanna Skattberg

Fin blogg, hur mår du?:D

#2 - sara

Scream är sjukt läskig!!!

#3 - Lovisa

Du har fin/bra blogg:)

#4 - Matilda

Jätte fin blogg du har! :)

#5 - meyav

kolla in min video från igår ( beliber träffen )

det var verkligen skit många som kom, haters förstörde lite men skit samma ! :D

http://www.youtube.com/watch?v=3Y7uS4TT9LA

#6 - sara

SV: jag mår bra sj ? :)

#7 - Matilda

Sv; Jo, det är bra! Själv? :)

#8 - Matilda

Sv; Så bra! :)

#9 - Hanna Skattberg

Varsågod!

Härligt att höra:D

jo de är sjukt bra med mig idag faktist:P