Måndag!

Ganska rolig måndag faktiskt.
Mentorstiden helt okej, bilden rolig för jag och Nilla målade oss till katter med målafärgen.
So:n pluggade vi bara till provet vi har på fredag.
Matten gick på 10 minuter kändes det som.
Gympan var typ bäst för vi hade ingen lärare och dom öppnade inte i lärarrummet så vi hade en liten egen gympalektion ;)

Sen gick vi hem en halvtimme innan vi egentligen skulle sluta :P

Sen efter det så var jag med Katta, Nicole och Jennifer.
Vi gick hem till mig och snacka om den 21 för då drar vi till gröna lund.
Sen var vi lite barnsliga och knacka på folk genom fönstret :D

Så nu har alla gått hem och jag sitter och väntar på mig men han kommer tydligen hem vid typ 8 :/
Och jag håller bokstavligen på att hungra ihjäl.

Aja, får väl gå och äta lite mellis typ :P