Söndag!

Ja som alla säkert vet är det söndag och igår var det lördag.
Och veckans lördag var helt A W E S O M E, bokstavligen!

Jag, Nicole och Katta åkte till slussen och mötte Melinda.
Sen hade inte subway öppnat så vi gick och åt på Donken.

Sen tog vi båten och kom in på grönan ganska snabbt.
Vi var några av dom första där :)

Så när dom öppna sprang vi till Blåa tåget och vi var dom första som åkte den på hela dagen.
Asså shit va den va läskig snacka om att jag skrek :D
Satt typ i Kattas knä :)

OCH JAG ÅKTE KATAPULTEN FÖR FÖRSTA GÅNGEN!!!!
Asså den var ju helt sjukt rolig!!

Sen mötte vi Olle, Nicoles bästa killkompis.
Efter vi ätit gick vi spökhuset.

Vilken story asså, vi trodde det va en staty där inne men sen började den röra sig och gå mot oss.
Jag och Nicole ramlar och Nicole lyckas ta sig upp.
Själv ligger jag och skriker och skakar på golvet och över mig har jag två "spöken/monster".
Jag lyckas på nåt sätt ta mig upp och ställer mig i ett hörn och bara står och skriker och gråter och säger att jag vill ut.
Men det fattar ju typ inte dom så det var nåt drottningspöke som stod och skrek och bankade i väggen runt mitt huvud, det gjorde ju mig ändå räddare.

Till slut så säger den första som vi trodde va en staty att han kan följa mig igenom spökhuset men att dom fortfarande kan skrämma mig men inte lika mycket.

Så vi går och då har Nicole och Olle sprungit i förväg och står i det här stora rummet och är livrädda.
Där håller jag också på att kissa på mig för att det va nån zombie som skrämde livet ur mig.

Sen försvann Olle helt spårlöst fast det visade sig att han hade stuckit ut :)
Så jag, Katta och Nicole gick livrädda och jag hand i hand med monstret igenom hela spökhuset.

Hahah när vi kom ut på balkongen var jag antagligen ganska svart runt ögonen och det stod ju massa där ute.
Och folket där nere såg att jag gick och höll han i handen så dom började jue typ skratta, så jag kunde inte låta bli att skratta själv för det måste ha sett skit kul ut  :D

Haha ni som sett A nightmare on elm street vet säkert vem Freddie är.
Det var en gubbe där inne som klätt ut sig till honom och jag höll allvarligt på att skita på mig när jag såg honom för jag har drömt mardröm om honom och det var fett likt hur vi stod och sånt.

Så när vi gick förbi han höll han på med sina äckliga fingrar av stål och tog på min kind med dom och då började jag gråta och så skrek jag på engelska att jag hade haft en mardröm om han och då gjorde han nåt läskigt ljud :D

Sen mötte jag nån vit konstig gubbe som jag minns från förra året då Yasmin tog mig som skydd mot den.

Sen när vi va ute så visste jag inte vad jag skulle göra så bara hoppade på och kramade han som hjälpte mig :D

Haha, jag var skit nöjd att jag hade tagit mig igenom spökhuset ;)

Sen åkte vi typ hem vid 10 och kom hem runt 11.

Sen låg jag och Nicole och snackade till typ 2.

Så jag är ganska trött, så ska städa lite nu och sen ska jag typ vila lite.
Och juste bilderna kommer sen ;)



Så ser han Freddie ut ;)