Bröllopet 19 November 2011!

Andreas hämtade mig runt 10 så åkte vi och hämtade mammas blommor.
Sen hämtade vi brorsorna och åkte upp till mamma.

Jag och mamma gick till hennes kompis där mamma fick håret fixat och både hon och jag blev sminkade.

Sen gick vi hem och fixade oss mer :)
 
Runt kvart i 2 åkte vi in i våran Opel fin klädda till statshuset.
Där mötte vi lite av släkten och fotade lite sen började vigseln.

Jättefint och jag släppte några tårar.

Sen direkt efter åkte vi hem och började fixa med maten och allt.
Jätte trevligt och lyckat blev det.

Jag skulle även hålla ett litet tal och sjunga men det gick inte så bra utan jag började stor böla så jag sjöng bara men det gick lika bra det :)

Men nu kommer en hel del bilder.....





















Ignorera brorsans fejs :)

























































Jag och min kusin, "skitheta" ;)












#1 - Tilda

Guud va mysigt med bröllop! och jätte fina bilder verkligen ser jätte proffsigt ut och du har ju endå inte haft kameran så länge. Du har verkligen öga för att fota! ;)

och jätte fin var du ox, gud va lik din mamma! :) <3

#2 - Moa

Gud vad fint! Gratta dom från mig Cajsa! <3

#3 - Mamma

Tack älskade Cajsa, för en fin dag!!! :) Du sjöng fantastiskt vackert, tack för det också, du är bäst! <3 Puss å kram mamma

#4 - Alice

fett fina bilder, och du blev skitfin på alla! ♥

#5 - Isabelle Trönnblom

Åhh vad avundsjuk jag blir. Jag vill också gå på bröllop :)

#6 - Linnéa

Shit, vilka fina bilder! :)