Måndag!

Vilken dag!

Gick upp tidigt imorse. Tog bussen till pappa. Väntade på Linnea.
Skoldagen gick hyfsat.
Gick tidigare från musiken för att jag skulle möta upp mamma så jag kunde ta hand om Evelina medans hon var hos läkaren i typ 20 minuter :)

Sen jag mötte upp Linnea som hade varit hos tandläkaren.
Så tog vi en liten promis med henne och så träffade vi lite folk som ville se henne :)

Sen gick vi och satte oss i väntrummet och lekte lite med Evelina.

Sen drog jag till Nicoles mormor och var där en stund med Nicole.
Sen skjutsade hennes pappa oss till Rackethallen.

Tränade. Sjukt trött. Skit irriterad.

Efter träningen så skjutsade pappa mig till mamma där jag hämtade alla mina saker jag var tvungen att ha med mig till pappa.

Sen drog vi hem igen och lagade mat.

Så åt vi nyss och gud så gott det var.
Har knappt ätit på hela dagen för det var spy varning mat i skolan...

Och nu har jag precis duschat.
Skulle egentligen till gårn med Moa men kom på att jag inte hade nåt busskort *suck*

Så nu ska jag typ gå och lägga mig eller iallafall snart för jag är sjuuukt trött och har världens mensvärk.



 
Orkar verkligen inte fota hahaha.
Så det får bli en gammal bild på mig ;)

#1 - mamma

gumman... be pappa köpa en skämsremsa? det kostar ju inte så mycket de gångerna du vill åka till gårn? :D eller cykla vettja!!!!! puss