Gryyyyyym dag!

Kan inte beskriva alla känslor jag har inom mig just nu asså :)
Det har vart en helt fantastisk dag.

Imorse repade vi igenom allt som smort smör.
Sen kom alla och vi började.
Kommer komma massa bilder sen :)

Efter allt gick vi hem till pappa där massor va :)

Då fick jag även öppna några presenter, och gissa vad en va?

En syyyyyyyystemkamera :)
Snacka om att jag blev glad började stor böla.

Så idag har jag i stor del fotat väldigt mycket :)



Nu blev den väldigt suddig eftersom jag gjorde lite småsaker men men :)





Fråga mig inte vad jag har på näsan :) haha

#1 - Tilda

Riktigt fin bild sista!

Visst är det kul när kvaliten och färgen bilr så mkt bättre?

sj har jag min älskade nikon <3

ha de bäst! <3

#2 - Julia

är det inte så att du kan filma? för jag har hört nåt sånt ;) <3