Herregud!



Att ni fortfarande stör er på det.
Jag menar lixom det är mer än 3 år gammalt?
Och efterbliven tycker jag inte att du kan kalla mig för att jag tycker själv att det var dumt skrivet av mig vilket jag har skrivit förut när han andra kommenterade.
Och det är väll ändå ganska onödigt att slå ihjäl nån som lagt upp bilden för att visa hur vissa lever i andra länder så man kan ha respekt för hur det faktiskt kan vara.

Vilket jag själv inte tyckte jag hade när jag skrev det inlägget.
Men jag tycker det är så GRYMT onödigt att ens kommentera det när jag skrev förut att det var dumt av mig men att det ändå är mer än 3 år gammalt inlägg och att jag kanske inte tänkte så långt då som jag gör nu..

Och våga stå för vad du skriver som han andra gjorde.
För jag kommer kolla upp ditt IP nummer...

#1 - mamma

Usch Cajsa, håller de fortfarande på med att kommentera det där gamla?! löjligt speciellt när du bett om ursäkt, precis som jag, din mamma sa åt dig att göra!!! ;) Jag skulle vilja att du skickar mig länken till kommentarerna, lite svårt att hitta dem på din blogg. Vill kolla upp det lite extra för det är inte så himla trevligt skrivet faktiskt. Speciellt inte det sista... får se om vi kan göra nåt åt det!



Och om du som skrivit detta läser- du vet att det är OLAGLIGT att skriva på det sättet du gör va? Det klassas som ett hot och tycker du ska be om ursäkt om du själv inte är "efterbliven".



Hälsn Cajsas mamma