Hihi ledsen (igen)

Jag har haft en sån rolig vecka så jag har bara typ varit ute och levt livet ;)

När skrev jag sist? Tisdags?
Aa typ :)


Men iallafall, i onsdags så var jag hemma hos Nilla hela dagen efter skolan.
Så pluggade vi lite, gick ut med hennes hund några gånger, åt jättegod mat och sen på kvällen var vi barnvakt åt hennes lillebror :)

Sen kom pappa och hämtade mig.

Sen igår var jag också med Nilla men då var vi hemma hos mig.
Så hade vi lite tekalas hos mig efter skolan med bröden vi bakade på hemkunskapen :)

Sen drog vi till vallen och kollade på lite träningar och sen drog vi hem och gjorde pizza :)
 Sen gick vi ut igen och sen drog hon hem.

Idag har skolan gått skit segt.
Fick tillbaka mitt spanskaprov och det gick uselt....
Helt ärligt så fattade jag inte ett skit på provet även fast jag pluggade häcken av mig :/

Men ikväll ska jag nog till gårn för där var det nån filmkväll :)



Gud så suddig och dålig bild...