Söndag!

Gårdagen var sjukt rolig.
Vaknade ganska sent...
Gick upp och kollade på en film.
Bestämde med Nilla att vi skulle gå på Tyresö Dance Awards.
Även Melinda och Kim skulle följa med.

Sen blev det bara jag, Melinda och Kim som åkte dit.

Skit rolig kväll. Man blir så sjukt sugen på att börja dansa när man ser andra haha :)

Sen lite senare kom även min prins så då blev det ännu roligare haha ;)

Kom hem runt kvart över 12 och satte mig och kollade på lite tv sen hoppade jag i säng.
Fast somnade dock inte förens runt halv 2 haha :)

Idag vaknade jag runt halv 11.
Gick upp och kollade på tv.
Fixade mig och sen kom det gäster och så firade vi Evelina lite :)

Så alla gick nyss och jag har tråkigt, funderar på att läsa min über braiga bok :)



Orkar verkligen inte ta nån bild på mig själv så på armbandet man fick igår får ni se hahaha, kul...