Tisdag!

Dagen har gått sjukt snabbt, kanske för att det har vart fullt upp i stort sätt hela dagen.
Var tvungen att åka till skolan tidigare idag eftersom jag hade tid hos min musik lärare vid 08.50 för att repa inför torsdag då vi alltså har musikcafé :)
Sen var vi tvungna att gå till aulan på nån föreläsning som Operation dagsverket.
Långtråkigt...

Sen hade vi spanska och den lektionen gick ovanligt snabbt.
På engelska lektionen fick jag och Amanda gå ifrån eftersom vi hade ett "möte" med vår musik lärare.
Vi ska vara dom som presenterar på torsdag så vi var tvungna att gå igenom listan för alla nummer :)

På NO lektionen hade vi vikarie så vi fick öva på våra redovisningar.
Och på Svenskan redovisade jag om min författare och sen resten av lektionen fick vi gå och repa med våra band, vårt band va även kvar lite efter skolan och körde igenom låtarna :)



Bild från i helgen när jag var med Melinda och Jenny :)