Bilder!
I torsdags klev jag upp vid 5, blev hämtad av Madde vid 6.
Kom fram till kungliga slottet runt halv 7.
Sen kom resten.
Vi fixade besöksbrickor och massa grejer.
Fick repa lite snabbt i rummet där vi skulle va, sjukt bra akustik men det var kallare där än va det var utomhus.
Så höll seriöst på att frysa ihjäl när vi väl stod och sjöng.
 
Sen fick vi byta om i rikssalen.
Jag började blöda på läppen och fick blod på lucialinnet, så sjukt typiskt mig...
 
Luciatåget gick sjukt bra, förutom att jag snubblade i trappan men lyckades rädda det snyggt.
 
Kungafamiljen hälsade att dom jättegärna hade velat vara där men inte kunde komma....
 
Sen sprang vi med våra lucialinnen och kransar genom stan till nationalmuseét.
Där gick luciatåget helt hyffsat.
 
Sen åt vi lunch i stan och drog sen vidare till gullmars där vi sjöng och fick ihop sjukt mycket pengar på 10 minuter.
Sen vidare till Kollmorgen där tåget gick superbra :)
 
Så skyndade jag mig väääääldigt mycket så jag precis hann till Evelinas luciatåg på dagis.
Världens sötaste unge!