Lördag!
Shit vad veckorna går snabbt.
Sjukt.
Snart jul och lite mer än en halvår kvar i grundskolan..
 
Imorgon börjar iallafall alla julframföranden.
Julmarknaden i Ahlstorp klockan 12.00 med klassen.
På måndag har vi våra stora julkonserter som är klockan 18.00 och 20.00.
Där ska jag även sjunga solo.
 
Sen på torsdag börjar vi klockan 07.00 inne på slottet i stan och ska lussa, sen vidare till naturhistoriska museét tror jag de va, sen tillbaka till Tyresö och lussa på Kollmorgen.
Ser fram emot veckan :)
 
Igår var jag med Felix, Marcus och Linnea.
Lite härligt att få prata ut med två killar som man kan lita på :)
 
Idag vaknade jag ganska tidigt och åkte och mötte Nilla så drog vi till Nacka Forum och handlade massa julklappar.
Och nu är jag hemma och har lite party forever alone med hög musik...