Sammanfattning av året 2012!
 
 
Året startade med att Evelina tog sina första steg och började gå
 
 
Jag, Katta och Linnea började i studion
 
 
 
 
 
Hade musikal med världens underbaraste människor.
 
 
Hade prao på sös första gången
 
 
Evelina fyllde 1 år
 
 
Jag fyllde 15 och spenderade dagen med dom bästa
 
 
Levde livet under sommarlovet
 
 
Jag och Katta hängde en del i stan på kvällarna (GrönaLund)
 
 
Katta kom hem från Miami och gav mig detta :D
 
 
Va i Turkiet
 
 
 
Va Båstad
 
 
Va på The Voice med mina brudar
 
 
Började i den nya skolan
 
 
Hade ett förhållande med Christian
 
 
Massa skolkonserter
 
 
 
Hade prao andra gången på sös och fick även vara med på en operation
 
 
Jobbade på sport campen med Nicole
 
 
Pappa och Anna förlovade sig
 
 
 
 
Hade sista julkonserten med Tyresö Musikklasser
 
 
Lussade på kungliga slottet
 
 
Klippte kort
 
 
 
Evelina hade sitt första luciatåg
 
 
Va med Madde och Katta på The Wave
 
 
Inväntade jordens undergång med Katta
 
 
Gjorde om mitt rum
 
 
Hade klassfest med klassen
 
 
 
Gjorde musikvideo med Katta och Linnea
 
Och året slutar med att jag firar nyår med Katta.