Tisdag!
Herregud vad jag mår piss!
Hade luciatåg/julkonsert igår och det gick toppen, klarade mitt solo även fast rösten är paj och jag typ hostar sönder lungorna.
Fick reda på att jag skulle till spanskan nu på morgonen igår av min mentor och vi hade egentligen sovmorgon idag. Men jag tog mig upp och satte på mig myskläder och gick i stort sätt nyvaken till spanskan.
Sen gick jag hem och fixade mig lite lite lite.
Gick till skolan, fick reda på att jag skulle sjunga på julavslutningen.
Sen gick jag hem för jag mådde piss och spydde slem, ursäkta för er som är känsliga...
 
Sen kom världens finaste vän förbi och myste med mig, kollade på cockpit och åt lite godis.
Sen följde hon även med svaga mig till centrum för att köpa maaaassa halstabletter.
 
Är förmodligen hemma imorgon också, men får se!
 
 
 
Gårdagens konserter!
 
 
Imorse
 
 
Mys med finaste vännen!