Trööööööött!

Sorry för dålig uppdatering.
Har som sagt ett liv haha :)

I fredags var jag med Katta, vi va ute och nolife:a(?) tills våra fötter typ ramla av haha :)
Hela gårdagen var jag i SALK. Alltså en tennishall.
Jag och Nicole var på utbildning, lärde känna massa nytt folk och även några från min klubb :)
Från 12.00 till 20.00 höll det på.
Så vid ungefär 16.00 gick vi till en supermysig restaurang ca 200 meter bort från tennishallen.
Så hade dom gjort långbord till oss och det var jättemysigt :)

Men vid 20.00 kom pappa och hämtade oss.
Så sov Nicole hos mig inatt.

Idag började det 10.00 och höll på till 16.00
Även idag åt vi på den restaurangen.

Sen har vi varit ganska mycket på tennisbanorna idag.
Gick igenom väldigt många övningar.

Sen avslutades dagen med att vi fika och fick våra diplom :)

Och nu är jag sviiiiiiintrött och funderar nästan på att gå och lägga mig även fast klockan typ är 8 haha :)