9:ornas show!
Nämde ju förut att jag skulle uppträda med I wanna dance with somebody för alla 9:or på deras show :)
Det gick väll sådär, Linn och Melinda hoppade in 10 minuter innan det skulle börja och bestämde att dom skulle dansa med mig på scen, sen började jag skratta lite då och då som man även ser och hör i videon.
Och det är ganska kul att spela in så man kan kolla på vad man ska bättra sig med.
Den här gången va det väll att sträcka på sig, ser ut som en hoppande potatissäck haha :)
Men jag hade kul och det lät som 9orna också hade det.
Det är lite extra kul att nästan alla sjunger med i refrängen haha och jag sitter och skrattar lite över kommentarerna som nån brevid sitter och säger haha
"så jävla 80-tal" HAHAH :D
 
Och jag hade framförallt skit kul på scen och det är ju nästan det viktigaste!
 
Jag sket i att vissa saker blev dåligt för jag bjöd på mig haha :D