Bilder från veckan!




I måndags klädde klassen ut sig till olika saker.
Jag var en muuupp haha :)



Haha jag och Katta, hon var en Zombie :)



I tisdags bakade typ alla i klassen till svenska lektionen...
Under den lektionen gick jag även på audition för 9:ornas show.



Mådde bajs efter haha :)



Även på onsdagen fick vi fika haha :)
Och jag fick också reda på att jag kom med på 9:ornas show, så den 13:de ska jag sjunga :D



Efter skolan mötte jag upp pappa så gick vi och klippte mig.
Blev väll typ långt page :/



Jag och Madde på musikaliska :)

På torsdagen började jag halv 11 i skolan för att först värma upp rösten.
Sen åkte alla musikklasser in till musikaliska i stan och hade "genrep" inför vårkonserten på kvällen.



Bea glad som vanligt haha :)



Under vårkonserten visade vi lite från musikalen, så när vi satte på oss våra gula "vingar" kom det massa minnen :)

Vårkonserten blev lyckad och jag kunde verkligen inte hålla tillbaka tårarna i slutet, dels för att det kanske är vår sista vårkonsert med vår musiklärare Anne men även för att det är sista konserten med 9:orna.
Där dom flesta av mina kompisar går och vissa kom man väldigt nära med under musikalen så det var jobbigt att tänka att dom snart slutar osv.



Och igår var jag som sagt på Nillas tjejkväll.
Där va även Madde, Linnea och Sofia.
Och runt halv 12 råkade jag visst somna och då blev jag genast attackerad av tjejerna med pruttar på magen och ryggen, skit nice...