Onsdag!
Tjena, fy på mig för att jag inte bloggade igår!
Va med Nilla i stort sätt hela dagen :)
 
Vi åkte runt lite här och där... Sen hamnade vi hemma hos mig så vi kollade på film haha :)
Och jag somnade... Va så sjukt trött haha :)
 
Sen åt vi jättegod mat sen stack hon till studion :)
 
Sen låg jag och typ halvsov hela kvällen haha :)
 
Idag skulle jag och Linnea dra och sola men det är bara massa moln ivägen så vi får se hur det blir....
Ikväll ska vi till studion och vi har maaassa idéer :)
 
Plus att idaaaaag kooooommmeeeer Kattaaaaa heeeem :D
Som jag har saknat henne :)
 
Men vi får se om jag bloggar nåt mer senare :)
 
Blir så sur att jag inte kan blogga via blogg.se appen...
Eftersom dom håller på att göra om alla sidor så funkar den inte, annars hade det blivit massor med inlägg :(
 
Aja, nu ska jag gå och käka frukost :)