Klassfest!
Herregud vilken bra dag jag hade igår.
Mådde så sjuuuukt bra.
Dagen började med att jag åkte hem till Linnea på morgonen som jag alltid gör.
Så gick vi till skolan lite extra tidigt och mötte Nilla, Katta och Madde och några till :)
Så sminkade vi oss läskigt och bytte om osv.
 
Sen gick vi på spanska lektionen, och de va där vi skulle vara utklädda.
Sen kollade vi på film och fikade.
 
Min spanska lärare är verkligen en jag gillar, hon får mig att må bra.
Hon va faktiskt en som fanns där när det tog slut...
 
Sen gick vi resten av dagen och skrämmde folk haha.
 
Sen tog jag bussen hem och folk stirrade verkligen haha xD
 
Sen träffade jag en kompis som också fick mig på lite andra tankar och få mig att må bra haha.
 
Sen drog jag hem runt 6 och började fixa mig, färgade håret och sminkade mig mer.
 
Sen drog jag till Hedda med Madde och mötte resten av klassen där.
Och herregud vilken kväll, hade så sjukt kul.
Älskar verkligen min klass så sjukt mycket, och de gjorde så ont när vi började snacka om att vi ungefär har lite mer än ett halvår kvar tillsammans :(
 
Åkte iallafall hem runt 11 med Marcus mamma och massa fler haha :)
Sen stod jag i typ 2 timmar och försökte få bort den där förbaskade färgen ur håret haha.
Hela duschen råkade visst bli lite svart :)
 
Hade iallafall sjukt kul och mådde toppen, Tack 9 musik ♥
 
 
 
Fler bilder kommer sen från kameran :)