Söndag!
Värsta ångesten för att gå till skolan imorgon.
Börjar halv 9 och sen drar vi igång med nationella nån timme efter.
Fysik labb. Kommer seriöst gå åt skogen...
 
Har ont i magen för att det är så mycket som kommer nu.
Men ska kämpa nu in i det sista. Så att jag kan vara nöjd på skolavslutningen!
 
Idag vaknade jag tiiidigt så gick upp och satte på mig myskläder och tog bussen upp till mamma.
Har inte träffat mamma, Andreas och Evelina på 2 veckor så det kändes skönt att pussa och krama på dom. Så vi tog en promenad ner till Alby och kollade på alla djur och så fikade vi lite.
Sen så sov Evelina och då passade vi andra på att sola när det ändå va soligt.
 
Sen åkte jag hem och har nyss duschat en lååååång, skön och varm dusch.
 
Ikväll ska jag väll bara ta det lugnt, plugga och förbereda mig för dom kommande tuffa veckorna!