Svar på frågestunden!
Dom här frågorna kommer jag svara på i mitt videoinlägg som jag skäms över hahahaha
 
 
 
 
 
Svar: Nej jag röker inte, men jag har testat och de skäms jag faktiskt över. Mina föräldrar vet om det och dom va inte stolta ska jag säga.
 
 
Svar: Jag och Andreas är inte tillsammans än men det bästa med han är att han alltid är lugn med mig och att han alltid peppar mig osv. Jag föll för han eftersom han alltid fanns där för mig och även gör det nu. Och ska jag vara ärlig så vet jag inte varför han föll för mig haha
 
 
Svar: Gjorde de precis med några frågor där uppe ↑
 
 
Svar: Ska jag vara ärlig så lyssnar jag inte på nåt av dom där banden.
 
 
Svar: 1. Jag vill hjälpa andra människor i framtiden(?) hahaha
2. Jag är grym
3. Jag är bäst
4. Jag driver
5. Det här var en väldigt svår fråga
6. Jag vet inte mer
7. Jag suger
8. Jag kanske är en dålig människa? hahaha
9. peace
10. BLABLABLABLA
 
 
Svar: Har mjukisdress nu
 
 
Svar: För lite mer än ett år sen
 
 
Svar: Asså herregud vad är det folk och dom där frågorna. Vem är du och varför ska du veta sånt?
 
 
Svar: Japp det gör jag, typ mina vänners och Zara larssons
 
 
Jag sminkar mig i stort sätt varje dag. Använder typ puder, eyeliner, mascara och rouge
 
 
Ibland och nej pallar inte visa
Nej målar aldrig tånaglarna
Jag har piercing i naveln och öronen om det räknas haha
 
 
Nej jag vill inte tatuera mig
Man älskar dom väl inte för tatueringarna?
 
 
Samma sak där, man älskar väl inte killen för håret?
 
 
Inget av det där angår dig och vad tror du om mig och Andreas om vi har hållt på fram och tillbaka sen februari?
 
 
Finns massa inspelningar :)
 
 
Ibland och ibland inte
 
 
Såg du mig på tv?
 
 
Finns många
 
 
Ba, typ och asså säger jag dagligen
 
 
Jag blir sjukt lätt svartsjuk. Finns många anledningar
 
 
Som sagt, man älskar inte nån för hår
 
 
Allvarligt, vem är du som kommer och ska veta de?
 
 
Nej, mitt liv, min kropp, jag gör vad jag vill.
 
 
Nja, har de ganska ofta på kvällarna om jag är hemma.