Fredag och lördag!
I fredags var jag med Katta och Linnea.
Vi kollade på film och sen sov jag hos Linnea.
Igår var jag med Linnea och vi gick först bara runt och sen drog vi och kollade på fotboll i Tyresö hallen.
Sen när det var slut gick vi hem till Linnea.
Sen när jag kommer ut från toan hemma hos henne så har hon tänt ljus, hällt upp cola i vinglas och tagit fram gott och blandat och nacho chips. Och så säger hon: jag har fixat en mysig dejt till oss haha.
 
Så satt vi där och pratade om allt möjligt :)
Så tog jag bussen hem runt halv 1.
 
Idag blev jag väckt runt halv 10 tror jag det va ovh så sjöng vi för mamma.
Sen gick jag och la mig igen och vaknade vid typ halv 2 igen.
Gjorde lite toast till frukost/lunch och sen började jag fixa mig och städa.
Och nu har vi gäster :)
 
 
Från min och Linneas dejt :D