Senaste dagarna!
I torsdags var jag som sagt med han, katta vet att du kommer hata mig nu eftersom han skriver så haha.
Vi låg bara och pratade om allt möjligt.
Sen senare på kvällen var jag med katta och Linnea.
Vi satt i ishallen och kollade på hockey för där va de varmt haha.
Sen gick vi och mötte han en stund och följde han till bussen.
Sen luffade vi runt haha :)
Igår var jag med katta och vi låg hemma hos henne och tjockade oss med massa gott framför säsong 1 av Solsidan.
Sen sov jag kvar där.
Imorse gick jag hem runt 11 och så va pappa och dom inte hemma.
Så satt utanför dörren i 50 minuter i min pyjamas och med smink runt ögonen.
Sen har jag vart på ett öppet hus med pappa.
Och i stan med katta och kollat min piercing och lagat hennes mobil.
Sen tänkte vi dra på bio nu ikväll men platserna va slut.
 
men nu ska jag käka ;)
 
 
Bild från igår på musiken, sämsta låten!!!