Halmstad!
Imorse klev jag upp 05.40.
Åkte in till arlanda och stressade sönder till min gate.
Tog ungefär en timme att flyga till Ängelholm där Ebba och hennes morfar väntade på mig.
 
Så först åkte vi hem till Ebba och lämnade mina saker, sen tog vi bussen in till stan där vi åt god lunch.
Sen gick vi runt i lite affärer och kollade.
 
Sen åkte vi hem och sen kom Carola och hämtade oss så åkte vi in till stan igen och köpte tågbiljetter till Göteborg. Så imorgon åker vi tidigt till Göteborg och går på Liseberg.
 
Sen åkte vi tre och spelade minigolf och Carola vann, sen kom jag och sist kom Ebba haha.
 
Sen åkte vi hem och så skulle vi testa mig lite så jag skjutsade Ebba på cykeln från där hon bor och så skulle vi se om jag hittade till mitt gamla hus utan att hon sa nåt. Även fast det var 10 år sen jag cyklade den vägen och att dom byggt lite nya hus här och där så var det lätt som en plätt. Behövde knappt tänka haha.
 
Så kollade vi lite på huset och sen cyklade vi tillbaka och åt god mat.
Sen fick vi skjuts in till stan igen där vi satte oss på nån mysig uteservering typ.
Tog en varsinn dricka och sen kom även Ebbas vän Marianna, så då satt vi tre och bara babblade på.
 
Så kom vi nyss hem och ska strax lägga oss så vi orkar gå upp imorgon haha.
 
 
 
 
 
 
Gamla huset, 10 år sen vi flyttade därifrån ♥