Hoppsan...

Typ glömt att jag har blogg haha. Åkte hem i fredags från Värmland eftersom mamma och Andreas blev dåliga. Så på kvällen hemma i Tyresö åkte jag och katta hem till Marcus där massa människor va. Så badade vi i hans jacuzzi. Sen i lördags var jag och katta inne i stan och åt god buffé. Sen senare på kvällen kom Adrian och hans vänner till Tyresö och så var vi med dom och hade de svin kul. Söndagskvällen var jag med Linnea och katta och bara satt på min balkong och hade en mysig tjejkväll, sen sov dom här. I måndags följde dom med mig till tandläkaren och sen åkte vi till Hellasgården och solade och sen på kvällen så var vi ute ned Felix och massor, var svinkallt ute så vi satt på donken typ hela kvällen. I tisdags så åkte jag, pappa och brorsorna och shoppade. Och sen på kvällen tog jag, Linnea och katta en lång promenad i våra mjukiskläder. Igår var jag med Linnea i alby och badade och solade, sen senare så åkte vi in till gamla stan och hade de mys solnedgången, sen mötte vi upp Adrian och Ivar och var lite här och där med dom haha. Och idag har jag ingen aning om vad jag ska göra haha.