Balen 2013!
Världens bästa kväll/natt igår!
 
Jag och mamma hann fixa mig klart precis i tid. Då kom Andreas(min låtsaspappa) med bilen jag och mina vänner skulle åka i. Så åkte vi och hämtade dom.
 
Sen åkte vi runt lite i Tyresö med bilen. 
Sen åkte vi in på donken och fällde ner taket, så höjde vi musiken och drog in till centrums busshållplatser där alla stod och kollade.
Sen fotade vi massor med alla.
Och hälsade på säkert 100 pers haha.
Sen mötte jag upp Andreas(förra pojkvän) och fotade massor med han och sen gick vi och alla vänner in på röda mattan.
 
Där inne var det så sjukt kul, dansade sjukt mycket osv.
Sen vid 11 gick jag och Linnea barfota hem med våra klänningar haha.
 
Sen bytte vi om och drog vidare med massa roligt folk till nyfors där det var äckligt mycket människor haha.
 
Sen följde Andreas mig hem vid 10 över 1. Så kom jag hem runt kvart i 2 :)
 
Sen somnade jag inte för ens vid halv 4 typ för jag låg och pratade med Felix i telefon hahaha.
 
Och idag vaknade jag vid 8 och gick upp och packade det sista. Plus tog bort allt äckligt smink haha.
 
Och nu drar vi till Arlanda, ska försöka blogga från Spaninen om det finns internet, annars skriver jag så fort jag är i Sverige igen :)
 
 
 
 
 
 
Alla fina baldejter förtjänar en puss haha ↑
 

Det kommer komma fler bilder sen från min kamera :)
#1 - Anonym

Är ni tillsammans?

Svar: Nej
Cajsa Henricsson