Gó natt!
Kom typ nyss hem.
Håller på att laga lite natt mat för är vrålhungrig.
Nicole kom till mig idag runt 4 och sen gick vi med pappa till bowlinghallen där vi hade tränaravslutning med taco och självklart bowling. Mitt lag vann :D 
 
Sen gick jag och Nicole.
Då gick jag och mötte Linnea och Katta.
 
Sen har vi bara gått runt  i halva Tyresö typ haha.
Vi mötte Moa och Jenny och var med dom en stund, sen mötte vi även Albin och Veronica och var med dom en stund. Sen slutade det med att vi satt i skateparken och frös haha.
 
Så gick hem och nu sitter jag som sagt och väntar på att min mat ska bli klar och även på att pappa ska komma hem :)
 
Imorgon ska jag förmodligen åka in till stan och kolla lite klänningar med Linnea och Katta.
Sen måste jag verkligen packa haha :)
 
Juste orienteringen gick faktiskt bra.
Förutom att jag stötte på tre huggormar vid tre olika tillfällen.
En gång snackade jag med Linnea i telefon så ställde mig och skrek och började gråta när den slingrade sig framför fötterna på mig haha.