Lördag!
Har fått lite klagomål på att jag inte uppdaterat så värst bra.
JAG HAR MINA FUCKING ANLEDNIGAR.
Haha nej men jag har fan ett liv och jag uppdaterar när jag känner för det, tack!
 
I torsdags var jag och fotades, för vad säger jag inte haha.
Sen hela kvällen var jag i centrum med Alice och Katta för de var nån Happy Night.
 
Igår skulle jag varit med Andreas men det vart inte så, så gick hem till Katta en snabbis.
Fick sedan skjuts hem av hennes brorsa Rasmus för att hon skulle på bio.
 
Sen mötte jag Katta vid gullmars vid typ halv 11.
 
Sen åkte vi hem till mig och somnade.
Enkel fredag, inget partaj här inte.
 
Idag ska jag bara fixa lite saker och sen ikväll ska jag och Katta och kanske Alice och Veronica käka ute i stan, eftersom Katta fyller år imorgon så firar vi henne idag :)
 
 
Från fotograferingen i torsdags