Lördag!
I torsdags åkte jag och Andreas in till stan och gick till kungsan och gick snabbt igenom ung08. Efter de gick vi runt i gallerian och kollade i olika affärer. Efter de åkte vi tillbaka Tyresö fikade. Där vi även kom på att vi hade månadsdag haha. I fredags var jag, Andreas och brorsorna på grönan. Va väldigt roligt förutom att jag blev lite illamående efter slänggungorna, vilket gick över ganska fort. Sen åkte vi hem till mig efter där vi åt, umgicks och sen satt vi inatt i mörkret jag och Andreas och spelade skippo som har blivit vårt beroende haha. Sen ville vi göra nåt så vi tog moppen vid halv 1 och åkte hem till pappa där jag hade fått det skal jag beställde hem, wiiiiie. Sen åkte vi tillbaka till mamma och sov haha. Idag vaknade jag typ vid 9. Andreas sov lite till men sen vakna även han och vi käkade frukost. Sen åkte han iväg och klippte sig och jag gick med mamma, Andreas(låtsaspappa) och Evelina och matade ankor haha. När Andreas var klar kom även han. Sen har vi typ bara legat och sovit haha. Och strax ska vi åka till Andreas och vara där :)











Vi eller aa Andreas haha dödade en mega äcklig spindel inatt också...