Minijulafton
Idag så har vi haft en minijulafton hos pappa eftersom vi firar jul med mamma på onsdag i Värmland.
Därför så tänkte jag visa vad jag fått, som jag gör varje år så därför har det blivit som typ en "tradition" haha.
 
Det jag fick av pappa:
 
 
 
Haha skulle test bädda och det ser ju förjävligt ut med alla streck och sånt men älskade lakanen eftersom det typ var siden
 
 
Presentkort
 
 
Plånbok
 
 
En chokladfondue
 
 
Goooooodis
 
 
Tofflor
 
 
Victoria secret body splash
 
 
Pengar som jag fick av både pappa och Annas föräldrar
 
 
Presentkort på att göra naglar av brorsorna
 
Av Anna, Emma och Maja fick jag det här:
 
 
Body butter från Victoria secret
 
 
En necessär
 
 
Ett fuck cancer armband
 
 
Sen hade vi en julklappslek som är väldigt rolig.
Och då fick jag det här vilket är: Ett snoppspel där man ska pricka ringarna på snoppen, en blow job spray haha, toffsar och en markeringspenna.