Måndag!
Vet inte vad som händer med mig just nu.
Känner mig sjukt konstig.
Magkramper typ hela tiden, och idag har jag även fått sprängande huvudvärk plus att jag har känt mig alldeles febrig. Gjorde mitt prov idag och de gick faktiskt grymt bra, sen fick vi sluta och då va klockan typ 20 över 12.
Så åkte hem till mamma och åt och sov, sen packade jag mitt och tog bussen hem till pappa.
Sen kom Katta och så satt vi och kollade på film och sen tog vi en promenad till rackethallen.
 
Och nu har jag precis käkat enormt goda pannkakor och tänkte vila lite.
Känns som mitt huvud bär på 10000 böcker.
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Anonym

Älskar din blogg!!

Svar: åh tack :)
Cajsa Henricsson

#2 - Anonym

Du sa ju förut att du spyr bara av tanken av pannkakor??

Svar: Hahahaha inte längre, nu har jag lärt mig att äta det igen
Cajsa Henricsson