Köpt och beställt!
Häromdagen gick jag förbi ett par glam tattos och jag har länge suktat på att köpa såna och testa sen när man är lite brun. Så den här gången kunde jag inte motstå att köpa det haha. Så det var några stycken med lite olika mönster.
 
Sen bikinisarna jag beställde hem idag är såna som typ alla har beställt inför sommaren haha, har iallafall beställt Triangl bikinisar. En neonrosa och en neonturkos. Så har mätt och donat massor innan jag vågade beställa dom så får hoppas att dom är fina och sitter bra på :)
 
 

Och skorna jag beställde hem som jag kommer få av mina kära pappa när jag fyller 18 beställde jag från Nelly och har länge gått och suktat efter den modellen på skor. Har sett massor som haft sånna och känner att jag måste ha några lite finare skor tills jag fyller 18 och kanske vill gå ut i sommar haha, låter kanske skit larvigt men har bara converse osv och det är ju inget man vill gå ut med...