Hoppsan Svejsan!
Jesus! Det var ett jävla bra tag sen jag skrev.
Vad har jag gjort i mitt liv sen sist jag skrev? Jo ehm..
Jobbat MASSOR, börjat sista året i gymnasiet och börjar planera inför studenten där jag bland annat har fixat flak till vår klass, köpt studentmössa, fixat vår lilla "skiva", ordnat upp planer inför vår champagnefrukost osv osv. Jag har haft mitt sista höstlov som jag jobbade på som vanligt med min älskade Andreas. 
Va sjutton har jag mer gjort? 
Varit inlagt på sjukan igen pga min jävla mage, tur så har dom kommit fram till vad det är. 
Varit på November Lights med Johanna, var så enormt sjukt kul.
Umgåtts en jävla massa med mina underbara bästa vänner Linnea och Katta och deras pojkvänner.
Umgåtts med min familj och även övningskört enormt mycket så snart ska det där jävla körkortet bli mitt!!
Jag har iallafall gjort massor sen sist.
Men livet rullar på och jag kåmpar enormt mycket nu det sista året.
Men ska iallafall försöka blogga lite mer än vad jag gjort tidigare så kika gärna in här då och då ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Skitidetdu!

Tänkte bara berätta en sak för dig!

Såg att du tog bort din ask nyligen. Som jag ser det så har du 3 val framför dej!

1. Blocka mej, vilket inte hjälper dej! då blir du bara fortsatt spammad!

2. försöka ignorera mej o låtsas som du inte bryr dej! men då blir du fortsatt spammad!!!

3. Att at bort din ask!och om du vill det så VARSÅGOD! om du vill det så är det bara o göra det! om du nu väl vill att jag ska styra över ditt liv så mkt s åär du välkommen! varsågod att låta mej styra ditt lic så mkt!!!

så vad väljer du? svara på detta när du ser det? :)