Onsdag!
Vill att ni ska veta att jag tänker varje dag att jag ska blogga men så rinner tiden iväg för att som jag faktiskt prioriterar före, som till exempel att jävla plugg som just nu dränker mig.
Men helt ärligt så har jag mig själv till att skylla på när det gäller plugget.
Eller snarare min kropp och min jävla nerv. 
Vet att några följare här på bloggen följer mig på instagram och ja sjukhusbesöken bara ökar i antal och det blir bara fler och fler frågentecken till min lilla hemska nerv. Vad vill den mig egentligen?
 
Men plugget börjar komma ikapp, eller aa har typ 7 uppgifter och prov kvar men listan var mycket längre innan.
Blev dessutom sjukt taggad på att skicka in alla uppgifter nu direkt när jag igår fick hem min efterlängtade studentmössa. Sprang seriöst genom Tyresö centrum med paketet i famnen bara för att jag ville komma hem fortare och prova allt som låg i den fina boxen. 
 
Dessutom går jag snart ut på praktik och detta år har jag fått plats på Karolinska sjukhuset i Huddinge, eller som många kallar det = Huddinge sjukhus. Så det är något jag ser fram emot för det börjar närma sig sakta men säkert. 
 
Sen har det väl inte hänt så mycket mer i mitt liv, samma gamla tråkiga jag haha.
 
Idag slutade jag tidigt (älskar onsdagar pga det) sen åkte jag hem till en sjuk pojkvän som alltid blir dödssjuk när han är lite snuvig ;) 
Sen har vi ätit lite tillsammans, han har hjälp mig med lite plugg eftersom jag är helt efterbliven och bara sitter och stirrar i datorn i flera timmar annars eftersom jag aldrig förstår något och snart ska jag ta bussen iväg till jobbet.
Jobbar sent ikväll men förhoppningsvis kan jag plugga lite på jobbet eftersom jag har ett mega otroligt as jätte jobbigt stort prov imorgon i akutsjukvård och jag har rena rama ångesten över det för jag får verkligen inte in något alls i huvudet, det sätter sig lixom inte, frustrerande.
 
Jaja, nu ska jag sluta skriva och faktiskt ta tag i sista minuterna hemma innan jag måste rusa till bussen.
Bjussar på några fina bilder från sista tiden.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(MIN ÄLSKLINGSMÖSSA!!!!!!!! ↑ )