Mycket i skolan!
Wow så mycket det är i skolan, och när man väl känner sig nöjd så kommer det en käftsmäll till med massa annat.
Och detta är då anledningen till dålig uppdatering.
 
Vi hade iallafall vår stora anatomitenta den 17/11, och jag var så sjukt nöjd efter.
Kunde mer än vad jag trodde och ibland kändes det nästan som att handen skrev själv.
 
Efter tentan åkte faktiskt jag och Vickan hem till Tyresö och spenderade en helg där utan att tänka på skolan.
Vi gick ut på fredagskvällen med min vän Malin, där vi till slut hamnade på Cafét.
 
På lördagen mådde vi eller snarare jag inte så bra. Så låg och tyckte synd om mig själv ett bra tag.
Men till slut ryckte jag upp mig och så fick vi skjuts in till stan och shoppade.
Sen på kvällen var det tänkt att vi skulle gå ut igen men helt ärligt var vi fööööör trötta, så det slutade med att vi åkte runt i Tyresö och jag visade Vickan massa fina ställen.
 
På söndagen åkte vi till Nacka och shoppade även där och senare på kvällen tog vi båten hem till Gotland igen.
 
Sen var det bara att sätta sig in i skolan igen och så har det varit sen dess.
 
Har senaste veckan bara känt mig otroligt deppig och ensam.
Blir väl så nu när det är mörkt och kallt och jag sitter här i min lilla lägenhet haha.
 
Imorgon börjar min praktik, och jag ska vara på en vårdcentral i Hemse.
Ska faktiskt bli väldigt kul.
Få bryta av med lite praktiskt istället för att bara sitta i skolbänken.