Fy för mig
Fy i helvete vad sämst jag är på att blogga. Senast i februari?!?!
Dock så vet ju en del att tvåan i gymnasiet är värst och vi har sjukt mycket plugg. Och den lilla fritid jag har så försöker jag hinna med saker som är viktigare än bloggen. Men nu kanske jag ändå ska ta tag i bloggen?
Sen februrari så har jag som sagt haft mega mycket plugg, Andreas har fyllt 18 och även tagit körkort, min klass har börjat planera studenten till nästa år, Andreas syster Ellinor har fyllt 20, jag har varit inlagt på sjukhus, varit och åkt skidor osv osv.
Just nu är det ju påsklov och vad har jag gjort? Ehm sovit typ? haha. Igår var jag och Andreas i stan och gick runt och kollade lite, sen åt vi och kollade bio. Typ det vi gjort under vårt lov haha.
Idag ska jag träffa Linnea och åka in till stan igen.
 
Ni som kanske följer mig på instagram har väl kanske sett det mesta eftersom jag uppdaterar en hel del där. Men tänkte lägga upp lite bilder ändå från tiden haha.