Ett tag sen!
Haha ett tag sen jag skrev (som alltid).
Dock så har det bara hänt några få saker sen sist jag skrev.
 
Efter min födelsedag så var det skolavslutning och efter vi hade varit i skolan och sagt trevlig sommar osv så åkte jag och Lisa från min klass in till stan och satte oss med Andreas och hans klasskompisar och åt och drack gott,
 
 
När jag kom hem den dagen fick jag även en surprise i tidningen
 
På onsdagen hade jag min 18-årsfest som var helt okej. Den var rolig men väldigt seg, folk satt mest på balkongen och tråkade men några av oss tjejer försökte iallafall få igång de så med dom hade jag det skoj.
Sen drog vi till stan för tanken var att vi skulle gå ut men då blev det tjafs så partyhumöret sjönk till 0 och det slutade med att jag och några till åkte hem haha.
 
 
 
 
 
På torsdagen hade mina kära underbara bröder 9ans bal, och dom var såååå stiliga och jag var en riktigt stolt storasyster!
 
 
Fredag och lördag så var det all in på Summerburst. Jag säger bara: FYFAN VAD KUL DET VAR!!!!
Tror nog jag aldrig haft så ont i fötterna. Eller haft en sån grov whiskeyröst haha. När ni fyller 18 eller om ni är 18 och inte varit på summerburst än, GÅÅÅÅÅÅ!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På midsommar så var vi först med Andreas familj och var ute med hans mormor och morfars båt, supermysigt!
Där jag och Andreas även tokslocknade och sov någon timme haha.
Sen på kvällen åkte vi hem till min faster och partajja.
Har dock bara en bild från midsommar då Andreas slaggar i båten haha.
 
 
Och igår så var vi på fest hemma hos Jenny, det kaosade ganska rejält ett tag men sen blev det bra igen tills jag tappade min mobil rätt ner på golvet och hela jävla skärmen sprack, då var jag tillbaka i helvetemode haha.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det har varit dom dagarna som har varit värda att skriva om haha.
Annars har det bara varit dagar då jag sovit aplänge och njutit av ledigheten eller dagar då jag bara längtat efter att få åka till Turkiet som vi äntligen gör på ONSDAG!!!!!