Fredag!
Jesus amalia vilken seg dag det har varit idag.
Vi vaknade dock runt 10, gick upp och käkade, sen drog vi iväg ganska fort och började inhandla det första inför turkiet. När vi kom hem beställde jag 2 bikinisar och ett par skor. Skorna blir en födelsedagspresent.
Sen åkte vi iväg igen och hämta lite kläder hos mig och köpte en laddare som man kan bära med sig överallt haha. När vi kom hem så somnade både jag och Andreas och blev väckta när maten var klar.
Så nu har vi precis ätit och jag ska ta och sätta mig och plugga lite, har såååååå mycket i skolan just nu.
 
Igår var vi hemma hos Andreas och åt och sen tog vi bilen till Alby med Ellinor och hennes kille Niklas och kollade på brasan, sen gick vi ner till vattnet för att ta lite bilder och sen åkte vi hem igen, käkade lite glass och sen somnade jag haha, va så himla trött, men men :)
 
Imorgon ska vi till västerås och fira Andreas kusin som blir 4 år :)