Onsdag!
Den här veckan har verkligen inte varit så som jag hade planerat den.
I helgen har jag umgåtts väldigt mycket med Vickan och det vi har gjort har typ bara handlat om plugget haha.
Jag hade förberett mig väldigt mycket för duggan vi hade i måndags.
Meeeeeeen....
 
Jag fick en sån otrolig smärta under söndagsnatten på höger sida i rygg/bröst/mage och kunde inte somna.
Kunde inte ens vara still så gick fram och tillbaka i min lägenhet, hoppade runt i sängen och försökt hitta ett bekvämt sätt att ligga på men inget funkade. 
Jag verkligen kallsvettades och mådde jättedåligt.
Har aldrig upplevt en sådan smärta.
 
Hur som så tog jag mig ändå till skolan på något sätt som jag knappt minns, måste ha varit inne i någon smärtbubbla. Väl framme inser jag att det här provet kommer gå åt helvete eftersom det ända jag kunde tänka på var hur ont det gjorde och att det nästan hade blivit tungt att andas. 
 
Gjorde provet (ja som gick åt helvete). 
Sen hände det massa saker som ledde till att jag hamnade på akuten med Vickan.
 
Massa prover hit och dit, ultraljud och lite tryck här och där.
Och allt sa emot varandra, vilket nog gjorde läkarna lite förvirrade tror jag.
 
Men fick iallafall antibiotika eftersom dom både misstänkte njursten och urinvägsinfektion som höll på att vandra uppåt. 
 
Så efter alla timmar på akuten så åkte vi hem och Vickan sov hos mig eftersom det kändes lite tryggare ifall jag skulle få jätteont igen trots alla värktabletter.
 
Och igår pluggade vi verkligen heeeela dagen med några få pauser.
Idag var vi i skolan och jag var även förbi en sväng på neurologmottagning och träffade en läkare och pratade lite om den smärtan jag har i ljumsken.
Sen efter det har det bara varit massa plugg igen.
 
Börjar bli riktigt nervös inför fredag då vi har vår stora tenta i anatomi.
Sen efter den åker jag och Vickan hem till Tyresö.
Så jag både längtar fast ändå inte efter fredag haha.
 
Morgondagen är det bara plugg som står på schemat.
Fast då har jag och Vickan sagt att vi inte ska sitta så länge så vi kan släppa allt och tänka på annat innan fredagen.
 
Hoppas ni hittills har haft en bra vecka!