Mitt 2013!
 
2013 startade jag i Enköping med Katta
 
 
Jag tog hål i naveln.
 
 
 
I februari träffade jag min fina Andreas
 
 
I mars var jag i Ramundberget med familjen och åkte skidor
 
 
Jag sjöng för första gången på en begravning med Linnea och Katta och de va bland det jobbigaste jag gjort.
 
 
 
Vi tjejer sov på Linneas balkong i minus grader haha 
 
 
Hahahahaha jag dör åt den här videon asså.
Nej men vi började jobba på vår egna låt i studion.
 
 
Evelina fyllde 2 år
 
 
Jag sökte till idol
 
 
 
 
 
Asså när jag ser dom här videorna med Katta, Linnea och Fidde så dör jag typ i skratt, vi va så jävla övertrötta
 
 
 
Justin Bieber kom till Sverige så vi drog på Bieberjakt haha
 
 
 
Jag och Katta köade till Justins konsert i typ minst 12 timmar
 
 
Men det var lätt värt de!!
 
 
 
I maj hade jag mitt sista musikcafé
 
 
Vi fick våra inbjudningar till balen
 
 
Jag hade min allra sista konsert med Tyresö Musikklasser
 
 
 
 
 
Vi hade våra udda spexfoton haha
 
 
Uppträdde i centrum med Malin
 
 
Vi tjejer började spela in vår musikvideo
 
 
 
 
 
 
 
I juni åkte vi 9mu på klassresa till Gotland.
Där jag första kvällen åkte in med ambulans till Visby sjukhus eftersom jag var med i en gokartolycka.
Jag tog även mitt första dopp när vi va där :)
 
 
Jag fyllde 16 år
 
 
Vi vann bäst utklädnad och bästa poäng på niornas dag
 
 
Jag gick ut 9an och blev Klassens blondie
 
 
 
Bal 2013 med min fina Andreas
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagen efter balen drog familjen till Spanien.
 
 
 
Sommarlovet rullade på.
 
 
Jag kom in på mitt första val till gymnasiet
 
 
 
 
 
I juli flög jag ner till Halmstad och träffade Ebba.
Vi var på liseberg och cyklade förbi mitt gamla hus osv osv
 
 
 
 
 
 
 
Sommarlovet fortsatte att rulla på.
 
 
 
I Augusti började jag sommarjobba på äldreboendet här i Tyresö
 
 
 
 
 
 
 
 
Men även fast jag jobbade så tog jag vara på mina sommarlovskvällar.
 
 
Va på The Voice
 
 
Hade som en "återträff" med 9 musik
 
 
Jag började i gymnasiet
 
 
I september lärde jag mig att åka rullstol med nya klassen haha
 
 
Jag hittade äntligen dom tjejerna som va precis som mig i klassen
 
 
Jag, Katta och Linnea uppträdde på Tyresö Festivalen
 
 
Vi hade Merikadagen då vi i VO13 va utklädda till skadade och vann pris för det
 
 
Min helger fortsatte att vara bäst
 
 
Fick lära känna massa nya människor
 
 
Jobbade varje söndag som minitennistränare
 
 
I oktober gjorde vi om hemma hos pappa så jag fick ett nytt rum
 
 
Fick min Iphone 5
 
 
Köpte mina bebisar
 
 
 
Praktiserade 2 veckor, först med utvecklingsstörda och sen med gamla
 
 
Under min första praktikvecka så lärde jag känna Izabella och insåg att hon typ verkligen är en kopia av mig.
En underbar människa som man aldrig har tråkigt med.
 
 
 
Under höstlovet jobbade jag på sport camp i rackethallen
 
 
I november fortsatte mina roliga kvällar med alla vänner
 
 
Jag blev bara mer och mer kär i min Andreas
 
 
Vår låt släpptes på spotify
 
 
Vi tjejer kämpade på i skolan
 
 
Jag klippte kort hår
 
 
Bara till dig
 
 
Vi tre tjejer har redan börjst tröttna på den långa bussresan till skolan
 
 
 
Nu i december började min nacke krångla så jag har varit in på akuten flera gånger...
 
 
Fidde och jag peppade varandra stenhårt med allt plugg nu i slutet
 
 
Mina roliga kvällar fortsatte
 
 
 
Nu i mellandagarna hade vi mattcurlingturnering och jag va på lag med världens bästa
 
Och min nyårsafton kommer bli bäst!