Julklappar!
 
Från Andreas fick jag en rakhyvel och ett brev där det stod att jag och Andreas ska handla kläder till mig för ca 1500 kronor.
 
 
Av Andreas familj fick jag en Ralph Lauren parfym
 
 
Av Andreas syster fick jag en tangle teezer och hårsnoddar som är bra för håret
 
 
Av Johanna fick jag röda underkläder
 
 
Av mina brorsor fick jag 4 olika handkrämer och färgpennor.
Har börjat måla för att dämpa ner min stress haha ;)
 
 
Av min faster fick jag lite roligt godis som ska föreställa sushi och pizza
 
 
Av pappas tjej och hennes döttrar fick jag 4 jättefina tekoppar
 
Det nedan fick jag pappa och tomten :)
 
 
Två par mysstrumpor
 
 
Godis
 
 
Elektrisk fotfil
 
 
Happy socks
 
 
Deoderant haha
 
 
Shaving gel
 
 
Smink
 
 
Pengar, hälften från pappa och hälften från pappas tjejs föräldrar
 
 
Örhängen
 
 
Väska
 
 
Korthållare
 
 
Jacka
 
Nedan är från mamma, Evelina och mammas kille
 
 
Vantar som jag ska ha när jag åker skidor
 
 
Hårband
 
 
Ansiktsvatten och någon återfuktande kräm
 
 
Pengar
 
 
Mateus skål
 
 
2 Mateus tekoppar
 
 
After shave
 
Nedan är det jag fick på julklappsleken vi körde igår
 
 
Te
 
 
Shotglas
 
 
Bunkar
 
Tack alla så jättemycket, jag är verkligen jättenöjd med allt!!!