Presenter del 2!
Dessa snygga godingar fick jag av min älskade Andreas och dom invigde jag idag på middagen haha.
 
 
 
 
För er som undrar så är det nedanför en selfiestick haha
 
 
 
 
 
En söt liten spegel
 
 
 
 
Detta är något som betydde väldigt mycket för mig för 15 år sedan. Men jag beslutade mig då för att bli "stor" och skicka iväg det till "tomten", vilket jag då trodde va sant haha. Skickade de istället till min faster haha.
Den ägodelen jag pratar om är såklart nappen.
Mamma och pappa sparade alltså min allra sista napp, plus en text med min "underskrift" och en fin teckning gjord av mig haha. Så nu har det gått 15 år och jag fick öppna detta och det fick tårarna att spruta haha.
 
 
 
 
 
Detta söta armband har min älskade lillasyster suttit och gjort på sitt dagis till mig. Älskade unge
 
 
Tack så jättemycket och denna födelsedag är hittils den abolsolut bästa!!