Hallå hallå är det någon hem?
Rubriken är något som jag och Bella säger till varandra, fråga inte varför haha.
Det var ett tag sen jag skrev och anledningen är helt seriöst att jag har haft helt stört mycket plugg.
Min jul bestod mest utav plugg.
 
I december under lucia var jag och min klass i Uppsala några dagar och det var så kul.
Den 23e december bestämde jag mig för att åka hem och fira jul hemma istället för här på Gotland som först var bestämt. Så på julafton tog jag bilen till Enköping och firade med min familj där.
 
Sen blev jag hemma i Tyresö ett bra tag. 
Firade nyår med massa vänner, sedan kom Bella på besök från Gotland och jesus så kul vi hade.
Sen hann jag precis fira min mamma som fyllde år den 6e innan jag och Bella åkte hem till Gotland på kvällen.
 
Sen har jag bara haft massa uppgifter, tentor, nya kurser, utbildningar osv osv.
 
Förra helgen hade jag och Bella besök från Tyresö, Chrille och Jocke. 
Och den här helgen hade vi också besök från Tyresö, Andreas1 och Andreas2 haha.
 
Och den här veckan är det bara plugg som gäller, har nämligen tenta på fredag och jag vet helt ärligt inte om jag är redo eller inte haha, får plugga och mata in kunskap så gott som det går.