Hemma hos Maja
Idag kom Linnea till mig vid halv 11 och vi gick ner och jag köpte 24timmars busskort igen. Så tog vi Gullmars bussen och så mötte Maja oss där. Så tog vi tunnelbanan till Fridhemsplan där Maja ungefär bodde. Så gick vi upp till henne och hon visade oss runt och hon bodde grymt fint. Sen så gick vi ner till kicks som låg rätt så nära där hon bor. Sen så gick vi till Dagslivs eller vad det hette. Och där köpte jag en kokosboll. Óch Linnea köpte en cola och lite halstabletter. Så gick vi till en jätte rolig lekpark och lekte eller snarade flummade bland småbarn. Så fanns det en jätte rolig gunga. Sen så satte vi oss på en bänk och kollade på utsikten. Sen så gick vi hem till henne igen och så satt vi bara och snackade i deras sköna soffor. Och sen så åt vi korvstroganoff som Majas mamma hade gjort. Sen efter det så kollade vi på Ice Age 3 som jag redan sett men den är alltid lika rolig. Men sen så åkte jag och Linnea hem för jag skulle möta mamma. Så vi hade jätte kul på vägen hem och jag mötte mamma i centrum och vi gick till bibloteket och hon lämnade skolböcker och sen så kom killarna och lämnade böcker som dom hade lånat. Så gick vi hem till pappa och jag hämade mina saker jag skulle ha med sen så promenerade vi hem till mamma. Så nu har vi precis firat Simon och Victor. Dom fick jätte fina cyklar. Men bilder från dagen kommer nu.



Tunnelbanan



Jag




Vi skojar




Vi satt typ ensama på tunnelbanan



Maja



På väg från tunnelbanan



Knasiga vi



I hissen



Hennes Balkong
Inte Linneas
Men Majas



Sen började det regna



Ice Age 3



Killarna fick massa typ exprement och då fanns det roliga glasögon med
haha jag ser knäpp ut
hare bra