Dagen

Som sagt så började jag klockan 09.00. Jag tog bussen ner till centrum och träffade Alicia och så satte vi oss och tränade på alla låtar som vi ska sjunga på söndag då vi har konsert igen.

Sen kom Linnea och så gick vi till skolan.

Sen så pratade vi om likabehandlig.
Sen blev det lunch och sen så pysslade vi.

Sen så gick Alicia och Linnea till centrum med Felicia.
Och jag hem till pappa och så halkade jag och slog i huvudet och kände att jag skulle kräkas och sprang upp till pappas lägenhet och satte mig vid toan. Men det kom inget. Sen var jag j*vlit yr.
Men sen så gick jag till centrum och mötte Alicia och Linnea och då hade Felicia åkt hem.

Sen så byte jag smyckena på UrochPenn.
Och dom var så himla otrevliga så det inte går att beskriva med ord.
Och hon som pratade med mamma igår och som hjälpte mig idag var lite snurrig.
Så Alicia sa vad som var rätt och vad som var fel typ :P
Tack för hjälpen Alicia.
Men efter det så gick jag och Linnea och köpte en Mocha Latte fast det heter Mocka latte.
Och Alicia följde med men hon köpte inget.
Sen så köpte jag en julklapp till.
 
Och sen tog jag bussen hem :)

#1 - Sara

Bra att du fick byta dem :)