Klassfotot

Jag blev inte så värst bra och dessutom hade jag kryckor så fick jag självklar inte ha med dom på fotot så jag stod och vinglade men jag visar det iallafall :)

Kan ni gissa var jag är ?


#1 - ressi

jag följer dig via bloglovine kan du också följa min.

Jag tvingar inte dig men det vore kul om du gjorde det:) skicka en kommentar om du vill göra det

#2 - madde

Har frågestund på min blogg:)

#3 - Mandy - En Masjävel

tjabba :D



jag fixar det i ett inlägg senare:P haha snyggt med gult och blått :Pahahah



läget?

#4 - Mandy - En Masjävel

tack gullunge!

#5 - Mandy - En Masjävel

ja vi får hoppas på att du blir friskare i alla fall!



jag mår fint! :D siite roch kolla rpå hannah montana :D



gör du?

#6 - julia i din klass

Hej! Kan du sudda bort mitt fejs? Jag vill inte synas.



Tack!:) God jul:):D

#7 - Linnea

Kludra över hela mig asså hela mig inte bara annsiktet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!