Min tomteluva

Sista inlägget innan jag åker. Men jag ska visa min tomteluva jag har gjort på slöjden. Så himla skön :)

 






Vad glor du på??


Så får vi se om jag hinner och orkar skriva mer ikväll :)

Puss och hoppas att det går bra ♥

#1 - My

ja då lägg till mej på bloglovin :) och säg til lsen så lägger jag till dej också :) kram på dej

#2 - Mandy - En Masjävel

men gud va kul gör det :D säg till när du gjort det :D!

#3 - Camilla

haha vilken söt!

#4 - julia

Haha snygg luva ;)

Ha en bra dag, kram!

#5 - A L E X A N D R A





jag följer dem på bloglovin' som jag tycker är värda att följas och inte för att någon ber mig.



Vill du följa mig där så visst skitkul, men gör det inte för att du vill ha en gentjänst tillbaka. hatar när folk frågar sånt!



#6 - Carro

Du vann min tävling =) Grattis =D

#7 - Jessi Fox

hahaha!

#8 - Sara

Va fin den blev :)

#9 - yasmin

HAHAH visst är jag bäst :) det var min ide :)..

#10 - Linnea

den mössan blev fin<3. Hur mår du idag?