Nicole och Ebba

Nicole miss you.

Du och jag har varit bästa vänner sen dagis. Kommer ihåg att jag tyckte det var kul att nudda din näsa för då började du blöda näsblod.

Haha jag var en riktig vampyr för jag gillade att se det rinna :)

Men jag fick alltid skäll men jag sket i det.

Sen flyttade jag till Halmstad och våran vänskap försvann och vi tappade kontakten.

Då träffade jag Ebba och vi blev bästa vänner.

Sen efter två år så flyttade jag tillbaka och Ebba och jag tappade nästan kontakten.

Nu håller vi bara kontakt via blogg, msn och brev och telefonsamtal.

Eftersom jag spelade tennis här och nu och så var det en turnering som heter Kalle Anka.

Jag kommer ihåg att jag sett dig i centrum och känt igen dig och din mamma och mormor.

Sen under den tävlingen så träffade jag er i omkläningsrummet.

Och jag kan bara säga Fy f*n vilken härlig känsla att träffa dig igen.

Kommer ihåg hur jag verkligen sprang fram och kramde dig.

Du är verkligen en riktigt bra bästa vän.

Och Ebba dig glömer jag aldrig heller.

Jag ska hålla ihop med er i hela mitt liv

Jag älskar er som f*n.

Inget er inget jag <333

¨

Ebba ♥

 



Nicole ♥

 

Jag är världens lyckligaste människa som har er :)

#1 - nicole<3

naaaww , så sött du är min lill cajsa... du vet inte hur mkt jag älskar dej du är en vän man kan lita på o allt .... <33

du o jag livet ut så är de bara ;) <3333

#2 - Ebba <33

naaw du är ju för söt ;)<33du är mitt allt och kommer alltid att vara min bästis ;)<333 Älskarddiig ;)<3333 Jag lovar dig att innan sommarlovet tar slut så ska jag har träffatdig. saknar dig ;)<333