Fjärilshuset
vi åkte dit och victor satt och hade ont i magen. men mamma sa att han bara avr åksjuk sen så bad han om en plastpåse. också spydde han men han gjorde det bara två gånger tror jag. sen så gick vi in till fjärilarna och jag klappade jätte stora fiskar och jag höll i en jätte jätte stor fjäril och den var otroligt vacker. sen kollade vi på puppor och så en fjäril som la ägg och papegojor och små fåglar som sprang runt och ännu små fågelungar. sen såg vi gröna grodor. men det var typ 30 grader där inne. svin hett . jag tror nog at jag aldrig har svettats så mycket. sen när vi kom ut så kollade vi på leksaker och smycken och sådant och vi köpte en glass var och gick och kollde på haga slott där viktoria och daniel ska flytta in.  sen så åkte vi hem och victor mår jätte bra nu och han hade väl bara fått i sig något. och nu sitter jag här har nyss ätit tiger melon jätte god och vattning sen ikväll så ska jag äta hamburgare. jag tror att det kommer bilder eller det ska komma bilder iallafall när jag håller i fjärilen för min mobil la av men vi hade kameran me oss :)
hare bra det kommer bilder lovar.
#1 - pian

Hejsan! Jag är med i en fototävling och skulle bli glad om du ville hjälpa mig med en röst, självklart kan du rösta på alla andra bilder också. Hoppas du hjälper mig.. Kramar Pian http://www.svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=2636